Gå til innhold

Kjøpe traktor hvilke???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei 

Skal kjøpe traktor og trenger råd/veiledning er ganske fersk og har ikke så mye erfaring med traktor...

Det jeg lurer på er: trenger en traktor som funker til å trekke henger å maskin, brøyting på vinteren og generelt veivedlikehold som kantslått og sånt. 

Har tenkt mye på fendt og fått et tilbud på en fendt 724 profi pluss 2015, noen her som har ærfaring med disse evt andre traktorer som kunne verdt bedre ?

Må være trofast og tåle å bli brukt til disse oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fendt500

Du sa lite om budsjett eller størrelse på henger, maskin, fres osv..?

Men er denne innenfor budsjettet så finner du ingen bedre traktor. Ta på fronthydraulikk og PTO så er du klar for frontmonterte redskap, i tillegg til høyere annenhåndsverdi.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erlend700

Henger blir en 12 t dumper henger å en 7 t maskin med de første :) ang brøyteutstyr å annet vei utstyr er jeg ikke sikker på enda :) 

budsjette ligger på rundt 2,5 milioner så tror jeg skal kunne finansere en fendt, man har også tenkt på å evt gå får største utgaven av 500 serien litt usikker der enda... Mottar gjerne flere tips ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre mye med lass så anbefaler jeg å prøve Valtra T214 Direct. En fenomenal traktor med innebygget brems i girkassen. Komfortabel og meget brukervennlig traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få like mange svar på hvilken traktor du skal kjøpe, som det er folk her inne.

Service og nærhet til forhandler er nok et poeng, som vil gå igjen her!

Men det er greit å ha et budsjett og ikke minst en ide om hva du skal ha, så er det bare å begynne å innhente tilbud og finne den pakken du har lyst på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...