Guest Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Har nettopp kjøpt meg en gammel Zetor 6745, og dette er også den første traktoren min. Det jeg lurer på er hvor oljepåfyllingen til motoren er? Det var ikke med noen instruksjonsbok og jeg er ganske "grønn" når det gjelder traktor... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 kontakt økonomideler, der har de innstruksjonsbok til traktoren din.. tel.69102300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elg1 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Takker. Sikkert like greit først som sist det ja \;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Birk_1 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Nå har jeg en 6045, så jeg vet ikke om det er likt som på din, men her sitter oljepåfyllinga på høyre side av blokka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Enklere å fylle på olja når du har tatt ut seperatoren for da fyller du der seperatoren satt og da har du trakt også. seperator skal renses i diesel. seperator er plassert nedenfor oljepåfyllingslokket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.