Guest Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Har kjøpt meg en eldre minigraver som jeg skal bruke til forefallende arbeid på gården. Maskinen er en 97 mod. Hanix 15B som er godt brukt og det er noe småfiks som må til etterhvert. Noen som vet hvem som er forhandler av deler og forbruksmaterialer på disse maskinene? Evt om det står en "delemaskin" noe sted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Har kjøpt meg en eldre minigraver som jeg skal bruke til forefallende arbeid på gården. Maskinen er en 97 mod. Hanix 15B som er godt brukt og det er noe småfiks som må til etterhvert. Noen som vet hvem som er forhandler av deler og forbruksmaterialer på disse maskinene? Evt om det står en \"\;delemaskin\"\; noe sted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillseth Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Hei. Lurer litt på å handle en hanix h75c 2007 mod. Er det noen som har noe erfaring med disse maskienne, noe man burde se nøye på før kjøp?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts