Gå til innhold

Nokon som har erfaring med Plustech?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det nokon på forumet som har erfaring med kjøp/salg av maskiner og utstyr med firmaet Plustech AS som er lokalisert på Heimdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegstandard_1

Hei.

 

Er det nokon på forumet som har erfaring med kjøp/salg av maskiner og utstyr med firmaet Plustech AS som er lokalisert på Heimdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Vegstandard_1

Ok.

Vi har nettopp hatt en lei opplevelse med dette fimaet. Vi fekk levert en del utstyr som i utgangspunktet skulle være i orden, men da vi fekk utstyret levert ble det oppdaget feil og mangler som var veldig vesentlige slik at vi ikke kunne bruke utstyret i det hele tatt. Etter en del frem og tilbake sa Plustech seg villig til å dekke reparasjonen av noen mangler, men på langt nær alt. Det hele resulterte til slutt i at vi hevet kjøpet med de.

 

Så jeg oppmoder alle som har planer om å handle med dette frmaet om å kontrollere NØYE utstyret du skal kjøpe, og evt selv sørge for å få tatt en tilstandsrapport på det av et firma som du kan stole på. Vil og anbefale på det sterkeste å ha alle avtaler skriftlig fra første start, så slipper dere forhåpentligvis å oppleve det samme som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sørøya_Sau_Chopper_1

Hei.

 

Har hatt den samme erfaringen med Plustech som Vegstandard, kjøpte ei gravemaskin av dem i fjor, som var ny-sertifisert og med ca 50 % understell bla. Når maskina kom viste det seg at kjeder og sprockethjul var helt utslitt og såpass mye slark i div bolter og mangler at den hadde aldri blitt godkjent av de som sertifiserer maskiner her i området ihvertfall....

Men jeg kjøpte av div grunner usett denne gangen, og det straffer seg!

Men jeg fikk et dårlig inntrykk av Plustech generelt, og prisene på det de annonserer ligger absolutt ikke i nedre sjikt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldrig vurdert å kjøpe noen av deres maskiner.

Synes de virker alt for dyre, sammenlignet med tilsvarende som selges.

Men som nevnt så er det vel et firma som selger maskiner for andre, og da blir flere som skal ha penger, og dermed også dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anonym

Hei.

Vi har handlet 5 maskiner av Plustech.

Det har vi bare positive opplevelser med.

Leverer hurtig og som avtalt.

Men det skal også være sagt at det har vært nyere utstyr.

Så jeg tror nok noen som handler godt brukt utstyr, har litt større forventninger en hva som kan leveres.

 

Hilsen meget fornøyd kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...