Guest Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Har sett en annonse en gang for en caps med ansiktsmaske og batteridrevet støvfiltrering. Men hvem er det som forhandler den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Har sett en annonse en gang for en caps med ansiktsmaske og batteridrevet støvfiltrering. Men hvem er det som forhandler den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johansen_maskin_1 Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 felleskjøpet har d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yc_85_1 Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 har den capsen sjølv, bruker den i fjøsen, da eg er allergisk. fungerer utmerket, også ein bra batteri kapasitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Er det bare FK som fører den? Det pleier ofte å være noe rimeligere andre steder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yc_85_1 Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 usikker på den, kjøpte den sjølv på felleskjøpet ja, var stiv pris der ja, men for meg var det verdt det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pce_1 Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Jeg har to stk av den capsen. En i grisehuset og en i korntørka. De er meget bra! Kjøpte de på Felleskjøpet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 kan spare en tusing på å bestille den på nett fra england. Prisen økte med 500 kroner da Felleskjøpet ble eneforhandler i Norge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.