Gå til innhold

Massey Ferguson 135


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg har anskaffa meg ein Massey Ferguson 135. Veit ikkje akkurat årsmodellen på den, men skal vere rundt 1970. Problemet er at eg ikkje får tak i lyspærer til frontlyktene, kan noen gje tips kor dei kan ha pærer til så gamle traktorer, mener det er orginal lyktene som står på. Er det noen som veit kor eg kan få tak i instruksjonsbok til Massey Ferguson 135?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Eg har anskaffa meg ein Massey Ferguson 135. Veit ikkje akkurat årsmodellen på den, men skal vere rundt 1970. Problemet er at eg ikkje får tak i lyspærer til frontlyktene, kan noen gje tips kor dei kan ha pærer til så gamle traktorer, mener det er orginal lyktene som står på. Er det noen som veit kor eg kan få tak i instruksjonsbok til Massey Ferguson 135?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hvordan ser de ut og hvilken wattstyrke? 45/40w? Mest sannsynlig er det en sokkel som heter P22D (tyske lys) mest brukt på gamle MF og Ford, evnt BA21D (franske lys) mest kjent til eldre MF.

P22D 47,-/stk, BA21D 70,-/STK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje lenge siden eg kjøpte ny pære til min MF 135,hjå Eik-senteret,åså har som nevnt Økonomideler pære til 135.

Instruksjonsbok får du også kjøpt ny hos Eik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei.

ekje det bedre du kjøper nye lykter då?? Då får du bedre lys, og pærer som er daglidags.....\;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
kjøp xenon lys til han, passa rett inni dei orginale. det har eg gjort. blir kjempebra. åsso har eg putta i ei fendt Vario kasse, går me litt ombygging av ledningsnett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...