Gå til innhold

Maskinforhandler


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny traktor. Har kikket litt på nett og er interessert i en john deere hos Trøgstad maskinhandel. Er det noen som kjenner til denne forhandleren? Bra/dårlig service og maskiner?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe ny traktor. Har kikket litt på nett og er interessert i en john deere hos Trøgstad maskinhandel. Er det noen som kjenner til denne forhandleren? Bra/dårlig service og maskiner?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om en brukt. Hovedsaklig pga det økonomiske spørsmålet målt oppimot nytte og behov.

Fk kunne ikke gi meg noen lignende pris...Men er noe betenkt til alle importørene, lurte derfor om noen kjenner til nettopp Trøgstad ettersom at de ikke er så altfor langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Någå serviceapparat er det vel tvilsomt at dei har. Du får nå prøvekjørt,og sett an traktoren hos Trøgstad Maskinhandel,og da får du nå eit visst inntrykk av traktoren,som sikkert er bra. Med maskinskadeforsikring,og Felleskjøpet tar godt imot kunder med bruktimportert John Deere,(ivertfall gjør dei det her)så skulle det ikkje være noen fare og gjøre ein handel dær. Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Kjøp hos Felleskjøpet uten tvil! Da har du et serviceapparat i ryggen, kjøper du hos bruktimportørene kommer du sist i køen hos FK dersom det blir reperasjoner!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...