Guest Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Jeg skal kjøpe ny traktor. Har kikket litt på nett og er interessert i en john deere hos Trøgstad maskinhandel. Er det noen som kjenner til denne forhandleren? Bra/dårlig service og maskiner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Jeg skal kjøpe ny traktor. Har kikket litt på nett og er interessert i en john deere hos Trøgstad maskinhandel. Er det noen som kjenner til denne forhandleren? Bra/dårlig service og maskiner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Jeg hadde planer om en brukt. Hovedsaklig pga det økonomiske spørsmålet målt oppimot nytte og behov. Fk kunne ikke gi meg noen lignende pris...Men er noe betenkt til alle importørene, lurte derfor om noen kjenner til nettopp Trøgstad ettersom at de ikke er så altfor langt unna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 eg har kun høyrt om gimre, og det er vekslande... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Någå serviceapparat er det vel tvilsomt at dei har. Du får nå prøvekjørt,og sett an traktoren hos Trøgstad Maskinhandel,og da får du nå eit visst inntrykk av traktoren,som sikkert er bra. Med maskinskadeforsikring,og Felleskjøpet tar godt imot kunder med bruktimportert John Deere,(ivertfall gjør dei det her)så skulle det ikkje være noen fare og gjøre ein handel dær. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Kjøp hos Felleskjøpet uten tvil! Da har du et serviceapparat i ryggen, kjøper du hos bruktimportørene kommer du sist i køen hos FK dersom det blir reperasjoner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.