perH_1 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Hei.. Noen så vett kor eg kan få tak i flyteplater til gravemaskin..18 t maskin. Di bør vell ver 3,5-4 m breie.. Eller noen så har til salg ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Få tak i 6"\; x 9"\; plank i den bredden du vil ha og legg sammen plankene på høykant så de blir ca 1 meter. Ta en stropp på hver ende og stram skikkelig. Kjøp en 25mm trebor som du sveiser på et rundtjern så den når igjennom, bor 4 hull å slå inn kam 25 armeringsjern med slegge. Det er litt jobb men resultatet blir bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Går fint å bruke skyttematter, eller granstokker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Har en 14 tonner som eg har laget tømmermatter til. Bruk passe grovt tømmer og bor 4 hull i hver stokk på samme plass og tre igjennom wire for å binde dei sammen. Har laga mine 4x2m, flyter nesten på vann:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.