Guest Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Enten må baconprodusentane slutte å injisere saltvatn , eller så må nokon lære meg å steike bacon. Eg opplever det som livsfarleg å ta lokket av steikepanna, og nokre gonger smell det slik at lokket fyk av sjølv. Feitt utover omnen og oppetter veggane. Er det nokon som vil bruke helga til å gi meg eit steiketips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Enten må baconprodusentane slutte å injisere saltvatn , eller så må nokon lære meg å steike bacon. Eg opplever det som livsfarleg å ta lokket av steikepanna, og nokre gonger smell det slik at lokket fyk av sjølv. Feitt utover omnen og oppetter veggane. Er det nokon som vil bruke helga til å gi meg eit steiketips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Prøv med svakere varme :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Kjøp Norsk!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.