Gå til innhold

Bønder og One Call Winter Camp

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenkte at dette måtte være et fint forum for å sanke stemmer.

Vi er tre framtidige bønder som deltar i One Calls Winter Camp 2010. Vi er : Annlaug som driver med frukt i Hardanger, Trine som driver med melk i Trøndelag og meg selv som har driver med ku, sau og korn i Vestfold.

For å komme videre i konkurransen trenger vi mange stememr og DU kan hjelpe oss ved å gå inn på www.onecall.no/wintercamp og stem på FRISKT! (ps. ikke friskt pust eller friskusene, emn FRISKT!)

Takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knutmartin

Hei

Jeg tenkte at dette måtte være et fint forum for å sanke stemmer.

Vi er tre framtidige bønder som deltar i One Calls Winter Camp 2010. Vi er : Annlaug som driver med frukt i Hardanger, Trine som driver med melk i Trøndelag og meg selv som har driver med ku, sau og korn i Vestfold.

For å komme videre i konkurransen trenger vi mange stememr og DU kan hjelpe oss ved å gå inn på www.onecall.no/wintercamp og stem på FRISKT! (ps. ikke friskt pust eller friskusene, emn FRISKT!)

Takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knutmartin
Storartet Ekker, vi kjører på. Du holder deg jo sjelden i ro så kan vel bli en stemme fra et hotell her og der også:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knutmartin
Flotte greier Ken Thomas, nå har vi sneket oss opp blant de som går videre. En del av jobben er gjort, men blir vanskelig å holde seg der i 14dager til...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...