LilleBonde Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Hei! Har nå slitt ut min 13 år gamle Fristad''''s varmekjeledress å må ha ny. Lurer derfor på om noen anbefaler/fraråder noe spesielt merke.. Tenker helst på Wenaas, Fristad''''s, Blåkläder, Tranemo, HellyHansen, Synfiber Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Har ein svært slitestærk Wenaas som er heilt grei, men på andre arbeidsklær har eg god erfaring med Fristads, så skulle gjerne prøvd deiras varmedress. Ingen erfaring med dei andre. Bra tema du tar opp, håper fleire blir med. Like viktig med dressen som med traktorn, sjøl om kostnaden er noko mindre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bolille_1 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Håla. Smaken er som kjent delt når det gjelder det meste. Men varmedressene (arbeids) fra Reima og FAS fungerer i alle fall veldig greit for undertegnede. (http://www.solem-as.no) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 endelig noe anna en trakto å rundball! jeg skal å ha ny men venter litt..hørte derimot av ei dame at dresser m flerelag stoff var langt varmere ,å bedre å bevege seg i ,en de med tykt teddy for i . jeg trur det er noe i det noen m erfaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J.A.N_1 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Nå bruker jeg en i fra Horn, syns den er litt vid og slaskete. Før hadde jeg en fra Wenaas som tålte sveisesprut og vinkelslipersprut, den varte i mange år. Horn dressen brenner det hull i med det samme. Vet ikke om den til Wenaas er i salg lenger, den hadde også en fasong som passet meg bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Den dressen fra Wenaas heter den Qualitex? Har i dag en som heter Gard fra fk. Helt ubrukelig da den ikke er pustende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J.A.N_1 Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Vet ikke, var ute i gangen og så etter men merkelappen inni var utslitt. Kunne skimte at det sto antiflame på den. Den er vattert, den har ikke teddyfor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Hvor finner jeg en bra fjøsdress i rosa, med normal fasong? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.