Gå til innhold

One css, svindel?


Nilss1

Anbefalte innlegg

Mottok idag faktura på 790 inkl MVA fra One CSS. Visstnok for Office pro 9. Har ikke bestillt noe fra de, eller hatt kontakt med dem. Fin faktura med uthevet betalingsfrist. Med svak skrift står det at faktura betraktes som et tilbud og at det ikke foreligger en betalingsfrist. Noen andre som kjenner til dette? Skal ihverfall bruke fakturaen når jeg tenner opp i ovnen....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tilsvare faktura fra Gul1880.no eller noe sånt for et par uker siden. Ringte dem og lurte på hva dette var. De sa dette var et tilbud og beklaget at en feil i systemet deres hadde sendt ut fakturaer uten at kundene var informert om tilbudet på forhånd pr tlf... Blir ikke sint heller vettu, blir bare så veldig, veldig skuffa...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe fikk samme møkka jeg også i dag, har aldrig bestilt noe hos dem, eller hatt kontakt med dem.. den duger sikkert perfekt til å fyre i ovnen. PS les avtalebetingelsene på nettsia eller på baksia. REN SVINDEL.............
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåtass_1
mistenker dem sterkt for å spekulere i at folk og ikke minst større bedrifter tar det for å være en faktura og betaler den uten å sjekke opp om dette faktisk er blitt innkjøpt. Vet om en som politianmeldte et lignende «tilbud», som visstnok førte til at avsender fikk på pukkelen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også faktura fra css media, REN SVINDEL! Det går ikke å finne telefonnummer eller besøksadresse til firmaet! Det er kansje best for dem! Har sendt saken til lokalavisa, og oppfordrer alle til å gjøre dette! Kansje eneste måten å stoppe slikt svineri på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk også en slik faktura idag. Sendte umiddelbart en mail til Forbrukerrådet for å få stoppet spredningen av slike useriøse fakturaer. Lukter jo svindel milevis. Utover dette blir \&quot\;fakturaen\&quot\; arkivert i sylinderarkivet! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man betaler denne regningen, har man bundet seg til et 2års abbonement som koster 5900,- i året, så jeg oppfordrer om å gjøre svindelen kjent, så færrest mulig går på den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...