Gå til innhold

Felleskjøpets hjemmesider.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det flere i det ganske land som suntes at fk.no er tildels umulig å finne fram på??

 

Finer aldri det jeg leiter etter på disse sidene.

 

Her har felleskjøpet en jobb å gjøre for kundene sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det flere i det ganske land som suntes at fk.no er tildels umulig å finne fram på??

 

Finer aldri det jeg leiter etter på disse sidene.

 

Her har felleskjøpet en jobb å gjøre for kundene sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunne til besøket på fk.no var et forsøk på å finne pris på tellefsdal plogfeste med løftesylinder.

Det til å henge på brøyteplata så en kan kjøre komunalbladet uten paralellogram.

 

Noen i verden som har erfaringer med disse?? Pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig, håpløst å finne frem. Kan ikke være nødvendig å ha delenr for å finne pris på et produkt på en web side.....

Hvis intensjonen er å prøve å selge noe eller i alle fall å få kunds interesse burde produktkatalogen vært noe av det første en fant.

A-K, LMB og EIK har veldig bra sider så det er jo absolutt mulig å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på i hylekoret: Det er vanskelig å finne fram til det man er ute etter på fk.no - UOVERSIKTLIG. Etter litt leting og søking finner man jo ut av ting, men et nettsted for en komersiell aktør som FK bør jo ha en struktur og profil som gjør at brukerne av nettstedet raskt finner fram til informasjonen man er ute etter... En internettside er i dag firmaets ansikt utad, mange kunders førsteinntrykk av firmaet og inngangsporten for svært mange kunder. Hadde jeg hatt ansvar for nettstedet fk.no hadde jeg vært flau for å møte både kunder og firmaets ledelse...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hva du skal ha (100% rett produktnavn eller delenummer) så er Felleskjøpet bedre enn de andre, i og med at du både kan bestille på nett, og se hvilke avdelinger som har dingsen på lager. Leter du derimot etter pris eller tekniske data på en kunstgjødselspreder e.l., så får du kun beskjed om å ta kontakt med en selger, mens de andre har priser og produktinformasjon på det aller meste liggende ute. Bare de aller største maskinene og traktorene hos AK og Eik er merket \&quot\;pris på forespørsel\&quot\;. Så er det jo en annen sak hvor mye det går an å prute på Eik og AK sine veiledende priser...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest spelarjakob_1

Har lese desse innlegga, og det vonar eg at Felleskjøpet også har gjort.

Eg lurer på kva medlemsmøta som Felleskjøpet gjennomfører kostar??

Først skal materiell utarbeidast. Så skal Styret til Oslo for å lære leksa si, og så alle møta rundt i det ganske land, slik det har vore gjort til alle tider.

Utfordringa til debattantane på Bedre Gardsdrift er: Pønsk ut ein meir moderne måte for Felleskjøpet sin kommunikasjon med sine medlemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...