Gå til innhold

Oppstart av entreprenørvirksomhet


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har skrevet litt på forumet her om en skoleoppgave jeg driver med. Den dreier seg om å starte opp en entreprenørvirksomhet med aktiviteter som grasslått og pressing som hovedaktivitet. Jeg har nå satt opp en foretningsplan og regnet ut de økonomiske analysene og kalkylene som må til på bakgrunn av tall jeg har fått her på forumet.

 

Nå trenger jeg noen erfarne entreprenører til å se på dette!! =)

Er det noen der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg med å se over det jeg har gjort og komme med erfaringer og råd, så hadde jeg satt virkelig stor pris på det! Det som ser fint ut på papiret trenger som kjent ikke å være det i det praktiske liv...

 

Kan du hjelpe meg, send meg en mail! =)

 

Adresse: andreasamb@hotmail.com

eller andreas.amb@student.umb.no

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andram_1

Hei!

 

Jeg har skrevet litt på forumet her om en skoleoppgave jeg driver med. Den dreier seg om å starte opp en entreprenørvirksomhet med aktiviteter som grasslått og pressing som hovedaktivitet. Jeg har nå satt opp en foretningsplan og regnet ut de økonomiske analysene og kalkylene som må til på bakgrunn av tall jeg har fått her på forumet.

 

Nå trenger jeg noen erfarne entreprenører til å se på dette!! =)

Er det noen der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg med å se over det jeg har gjort og komme med erfaringer og råd, så hadde jeg satt virkelig stor pris på det! Det som ser fint ut på papiret trenger som kjent ikke å være det i det praktiske liv...

 

Kan du hjelpe meg, send meg en mail! =)

 

Adresse: andreasamb@hotmail.com

eller andreas.amb@student.umb.no

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...