Gå til innhold

nyttårsønske


Gjest

Anbefalte innlegg

Ønsker meg en friar uti garden. Finnes det ikke en mann i dette land som holder ut oppi ei fjellbygd, med gode arbeidsmuligheter. Jeg er 50 år ,har opplevd at 2 stk har pakka og reist. Tåler de ikke at det er jeg som eier bruket? Skjønner jo at det kan være meg det er noe galt med.

Men det virker ikke som det er noe kampånd igjen i menn. De reiser jo til Thailand etter partner. Hvor skal jeg finne en,i Polen? Har prøved Bonderomantikk, men har ikke lykkes. Kansje silikon og fettsuging hadde hjulpet? Trenger råd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villfrid_1

Ønsker meg en friar uti garden. Finnes det ikke en mann i dette land som holder ut oppi ei fjellbygd, med gode arbeidsmuligheter. Jeg er 50 år ,har opplevd at 2 stk har pakka og reist. Tåler de ikke at det er jeg som eier bruket? Skjønner jo at det kan være meg det er noe galt med.

Men det virker ikke som det er noe kampånd igjen i menn. De reiser jo til Thailand etter partner. Hvor skal jeg finne en,i Polen? Har prøved Bonderomantikk, men har ikke lykkes. Kansje silikon og fettsuging hadde hjulpet? Trenger råd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villfrid_1
Det har jeg ikke prøvd, men jeg har vel for liten traktor,bare en liten Massey, riktig nok med laster...men det skal vel være stort??? Det virker som dere karer bruker traktoren som et potens symbol. Jo større traktor jo større potens. Tenker dere ikke på at store og tunge maskiner ødelegger jorda? Og de aller fleste kunne klart seg med mindre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hehe, nei viss du kjører massey, trug eg heller ikkje du bør legge ut bilder av den... hehe, neida.. trur nok ikkje deh hjelper med verken silikon eller fettsuging osv for å finne ein mann som har noko mellom ørene... men noko eg veit, er jo det at det finns iallefall nok av enslige ungkarer her i landet..... trudde ikkje det skulle vere det største problemet, viss du er til å leve sammen med :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...