Gå til innhold

rygge kamera på maskiner her deler vi erfaringer!


Gjest

Anbefalte innlegg

litt motvillig ?kjøpte jeg et ryggekamera tå fk for 5 år siden 18 meter ledning et kamera og farge skjerm ,alt funker utmerket!

tanken da var å flytte dette mellom redskap-traktor-tresker,det ble først montert på potethøsteren så sjåfør kan se....å der sitter det ennå.

det er faktisk mye jobb å flytte/legge opp denna ledningen om den skal ligge fint å ikke være i veien på endel saker....

det jeg har skal få sitte der ,lure litt på å kjøpe et til som kan flyttes rundt å da lurer jeg på om noen har erfaring med trådløse kamerar

holder de ,merk, type detaljer ,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

litt motvillig ?kjøpte jeg et ryggekamera tå fk for 5 år siden 18 meter ledning et kamera og farge skjerm ,alt funker utmerket!

tanken da var å flytte dette mellom redskap-traktor-tresker,det ble først montert på potethøsteren så sjåfør kan se....å der sitter det ennå.

det er faktisk mye jobb å flytte/legge opp denna ledningen om den skal ligge fint å ikke være i veien på endel saker....

det jeg har skal få sitte der ,lure litt på å kjøpe et til som kan flyttes rundt å da lurer jeg på om noen har erfaring med trådløse kamerar

holder de ,merk, type detaljer ,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraT151Advance_1

Hei. Kjøpte Waeco ryggekamera på FK, og la opp ledninger og kabler fremover på traktoren for jeg tenkte jeg skulle ha det fremme (for å se framfor traktoren, og se pallagaflene o.l.), men da jeg fikk det igang ble alt speilvent, så da må det vell være to forskjellige kameraer, et som skal være bake, og et som skal være framme.

Har hørt at de trådløse kamerane skal være veldig bra, så blir nok handel av et sånt for å ha på presse og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
det er en grønn ledning en plass. tror det var grønn. den skal settes i jord! og da snur bildet seg:D du finner det elendig beskrevet i heftet som følger med:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

jeg har trådløst det med forstyrring har gått bra til det lille bruken jeg har gjort,men jeg har lest om det.

men jeg ønsker meg et nytt et med kabel. må jo legge opp eller ta strøm til kameraet der det settes opp så denna ledningen kommer en ikke utenom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kjøpte et billigkamera(ca kr 1400,- inkl.mva) og monterte på frontlaster for og kunne se pallegaffel og liknende.

7\&quot\; fargeskjerm og ir lys kamera med ledning.

Har fungert meget bra i ca 2 år nå.

Det var ingen problem og speilvende bilde på dette, var bare og stille i menyen.

Hadde ikke store forventninger til dette produktet p.g.a prisen, men det har motbevist dette kraftig. Kan anbefales.

Kjøpte det hos Alfa trade.

http://www.freewebstore.org/AlfaTrade/Landbruks_ryggekamera/p373063_962479.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

å er det \&quot\;stål\&quot\;/fysiske hindringer som menes på forstyrring? jeg trodde det var radio ol! da kan jeg skjønne mitt kamera har fungert greit sålangt har hatt fri sikt.

blir det dårlig bilde da eller skurrer det?

jeg har titta litt på vanlig kamera sett nå et på fk til ca 5000 m 7\&quot\;skjerm et tilsvarende på greene 3000

titta på sida til 665 takk for tipset

lurer nå på om det er så stor forskjell på desse forhandlera,det er vel laget i østen alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard_1
Ifjor sommer kjøpte jeg 4 kamera med laange ledninger, (går fra en grimme potetopptaker til skjermen inne i traktoren), og skjerm, for 5200 kroner ink. mva, ifra vastvedt agenturer. ( http://www.mamut.net/vaag/ ). dette synes jeg er billig, men det fungerer meget godt. er mulighet for å dele skjermen i både 2 og 4, og det er IR-kamera så de lyser i mørket. anbefales!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

har waeco kamera fra fk selv. og der er det ikke mulig å speilvende bildet på meny... kun med den ledningen i jord.

 

kameraet fungerer fint det. men skjermen kunne vært større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...