Gå til innhold

Mobiltelefon


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om en telefon som varer? Har prøvd de fleste merker de siste årene men de fleste varer ikke mer enn maks et år, den siste en 4 mnd gammel nokia datt ned 40 cm å var med det død. Begynner å bli lei av dette. Noen som har prvd Sonim XP3 ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Noen som har tips om en telefon som varer? Har prøvd de fleste merker de siste årene men de fleste varer ikke mer enn maks et år, den siste en 4 mnd gammel nokia datt ned 40 cm å var med det død. Begynner å bli lei av dette. Noen som har prvd Sonim XP3 ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rånesvein_1

Har selv en Samsung B2700.

Den holder bra hos meg. Var vel test av den i Bedre Gårdsdrift.

Ikke alle som liker den, men den er super på lydkvalitet, lommelykta er god og den er helt grei å skrive på.

Har også blåtann.

 

Menvil du bruke mye penger, så kan du sjekke Pegasus-mobilene her:

http://ruggedstore.no/index.php/cPath/76

 

De holder nok \;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg er også storforbruker.. lurer på å begynde som testperson for nokia o.l. har jeg en telefon i mer enn 6 mnd må det vere en av verdens beste:) hadde sonim xp1. holdt 4 mnd. fikk ny uten noen diskusjon. den hold også i ca 4 mnd. nokia telefonen som skall tåle en del hold noen uker. har hatt samsung nå i noen måner. tror jeg skall tåre å påstå at det er den beste telefonen jeg har hatt de siste årene. fungerer fint på mine headsett. hadde vurdert samsung var jeg deg. sonimen har jo livstid garanti, men den er veldig gammeldags og vanskelig og bruke etter min mening.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Billigtelefonene til Nokia har jeg ganske god erfaring med. Har enda ikke greid å ødelegge en telefon ennå. Har mistet dem både på fjøsgulvet, og på tur ut av traktoren:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hva dere egentlig gjør med telefonene sidene de kun varer i 3-6 måneder? Går dere inn for å ødelegge dem eller :)

 

Har selv hatt en sonim xp3 i et år og er strålende fornøyd egentlig. Noen minus har den, som rune sier, men den er bygd for å tåle relativt hard behandling vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Den telefonen som har vart lengst hos meg er sony ericsson w 810i som var med i over to år, men disse er selvfølgelig ikke å få tak i lenger. Nokia har brukt opp sjangsen sin hos meg nå.

Skal dra å se på sonim etter helga tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...