Gå til innhold

generell gardsdrift


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg har planer om å kjøpe ein gard og drive den som besøksgard med fleire dyreartar og sjølvplukk. Har også ein gard på handa, som eg og mannen min lurer på å kjøpe.

 

Eg har ikkje landbruksutdanning, vakse opp på gard eller jobba på eing gard før... Men har lese meg opp på ein del dyreartar og raser, økologisk drift og krav til dyrehald o.l. Eg har høner og kaniner, men er ellse ganske så grønn når det gjeld gardsdrift...

 

Så det eg lurer på er om nokon kan gi meg nokre boktittlar eg kan lese og gardsdrift, for, dyr, utstyr o.l eventuelt gode nettside eg kan sjekke ut. Takk for all hjelp:) tips og råd er også kjekt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har planer om å kjøpe ein gard og drive den som besøksgard med fleire dyreartar og sjølvplukk. Har også ein gard på handa, som eg og mannen min lurer på å kjøpe.

 

Eg har ikkje landbruksutdanning, vakse opp på gard eller jobba på eing gard før... Men har lese meg opp på ein del dyreartar og raser, økologisk drift og krav til dyrehald o.l. Eg har høner og kaniner, men er ellse ganske så grønn når det gjeld gardsdrift...

 

Så det eg lurer på er om nokon kan gi meg nokre boktittlar eg kan lese og gardsdrift, for, dyr, utstyr o.l eventuelt gode nettside eg kan sjekke ut. Takk for all hjelp:) tips og råd er også kjekt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill eit abbonement på Norsk Landbruk, Bedre gardsdrift og Bondevennen. Mykje nyttig som står der. Ellers så kan du kontakte andre bønder. Når det gjeld bøker, så trur eg landbruksforlaget har ein del!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert_1

Jeg vil virkelig anbefale å ta en agronomutdanning! Både for å ha kunnskapen for å drive gården, og ikke minst for å ha litt peiling på hva du faktisk viser frem på besøksgården...

 

Flere skoler tilbyr agronomkurs på 1 år, eller evt kan du jo ta det som privatist over feks 3 år?

 

I tillegg kan det jo være lurt å gå noen kurs eller seminarer om næringsutvikling på gården. Få inn flere impulser, og flere bein å stå på er viktig!

 

Stå på, med vilje og engasjement kommer du langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...