Guest Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Hei! Jeg tenkte jeg skulle bestille noen traktor DVD`er fra Tyskland. Er det noen som vet hvor mye det er å betale i toll, og andre avgifter på det man bestiller..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Hei! Jeg tenkte jeg skulle bestille noen traktor DVD`er fra Tyskland. Er det noen som vet hvor mye det er å betale i toll, og andre avgifter på det man bestiller..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_Edvard_1 Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Ved verdi under 200nok er det tollfritt (1000nok hvis det er gave), så enten bestill i flere pakker, få ihvertfall de du bestiller hos til å sette verdien på utsiden. hvis verdien ikke står på utsiden vil den bli stoppet i tollen og du må dokumentere verdien for så evt betale toll før du får pakken ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.