Gå til innhold

Blader gies bort...


Karl Daniel

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at Karl Daniel er på flyttefot og realiteten har begynt å innhente meg, så mye klær er pakket ned og skal gies til Fretex.

 

Mye gamle magasiner har funnet veien til papirinnsamlinga, men jeg kvier meg litt for å sende Bedre Gardsdrift og en haug med Pondus og noen M blader samme veien.

Så da er frågan om det er noen som vil overta tre årganger med Bedre Gardsdrift, det skal være mer eller mindre komplett, Så noen fra 2007 og 2008 også.. Det samme gjelder for et pent antall pondusblader som strekker seg tilbake til 2007 og fremover til dags dato.

 

Jeg skal ikke ha noe for bladene, de gies bort for glede til medmennesker, men frakt må dekkes av mottaker.Vil tippe at frakta på Bedre Gardsdrifthauen kommer på 250 kroner med ei slik svær ferdigfrankert posteske og sikker 200 penger for pondusbladene.

Bor du i nærheten av Kløfta er det bare å ta turen til A-K maskiner, så kan bladene overleveres der, kaffe kan fåes på kjøpet!!

 

Tror vi sier det så enkelt som at det er førstemann til mølla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, karl daniel. her er det en 14 åring som mer en gjerne kan ta over alt av BG :D Epost adressen min er hbuset@online.no :D takker for svar :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...