Glytzhkof_1 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Har ein arbeidsbenk der eg har montert eit 12V arbeidslys. Står eit 8W minilysrøyr i arbeidslyset. Eg skal koble til eit gammalt bilbatteri som straumkjelde, og lurer på kor stor sikring eg bør bruke? Held det med 5A? Brukar ein straumledning som var til overs frå det elektriske anlegget i huset, så den skulle tåle det meste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kjell_1 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 8w :12v =1.5A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ValtraN92_1 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Formelen er riktig, kjell men kalkulatoren din er feil..... v*a=w, dvs. a=w:v, altså 8w:12v= 0,67.... så ja jeg tror nok 1,5 A også er nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kjell_1 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Du har rett , det gikk litt fort. Kalkulator´n er riktig , hode er ikke helt godt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smaabrukar_1 Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Sikringen skal stå så nært etter plusspolen som mulig :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Forstår det slik at kabelen du skal bruke skal stå i ro. Då er det ok å bruke installasjonskabel frå hus, vil eg tru. Elles er det lurt å bruke auto-kabel på 12 V opplegg, for den er laga for å tole litt bøy og tøy. Installasjonskabel for hus skal liksom ikkje bøyast fleire gongar enn ved montering... Går også ut frå at du er klar over knallgass-faren på 12V-batteriet, i og med at det her er snakk om ein arbeidsbenk... Elles er jo ideen god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smaabrukar_1 Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 kvifor ikkje kjøpe ein slik då? http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Batteri-og-Stromforsyning/Batterier/Nettadapter2/ Eg bruker det på ein bilradio i verkstedet mitt. fungerer heilt knall :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.