Guest Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Ønsker dere alle her inne en riktig god og fredfylt jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geitbonden_ole-m_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Ønsker dere alle her inne en riktig god og fredfylt jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Slenger meg på den. God jul til alle i hus og fjøs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trond_jørgen_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 God jul og godt nytt år til alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH6040_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 God Jul og Godt nytt forumår :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magne_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Ja, ei riktig god jul til dere alle sammen. Ser nå frem til å spise and etter litt kveldstrim i fjøset. \;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Eg vil også ynskje alle lesarar og skribentar her i forumet ei God Jul, og eit Godt nytt år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xXx_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 God jul alle sammen :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 mat mat mat er alt litt lei jula artire å gjøre noe. fy fan å jeg har plundret med julenøtta 4 merker var ok men den grønne delen...... ahh trur jeg har svart feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 God Jul alle sammen, og takk til redaksjonen i BG for et supert fagblad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Strander_1 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Og jeg kaster meg på og ønsker alle forumdeltakere samt journalistene i BG en riktig God Jul :) Nå gjenstår bare den siste nøtta, og den tror jeg at jeg må sove litt på...og det får man jo lov til. Får håpe at svaret til slutt blir riktig da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kvegard Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 God jul og godt nyttår til dere alle! Jeg vil takke redasksjonen for mye fint lesestoff i året som har godt, og alle debbatanter for mye liv og røre og ikke minst mye god kunnskap. Håper dette forsetter i det nye året, noe jeg er sikker på at det gjør. Ha en fredfylt jul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.