Gå til innhold

brukte meieritanker


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ifm oppgradering av bryggeri er jeg på jakt etter brukte meieritanker. Stående tanker i størrelse +/- 1000 liter. Alle tanker er av interesse. De jeg har idag er tanker på 250 liter, isolerte. Tror disse er tidligere melkekjøletanker. Tankene må være isolerte. Har vært i kontakt med Tine, men de sier de ikke har noe koordinerende enhet ift avhending av slikt utstyr.

Hvis noen har, eller vet om noen som kan ha slike tanker gi setter jeg pris på tilbakemelding

 

Mvh

Kyrre Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tine har egne avdelinger som driver med reperasjon og service på melketanker. De har gjerne tatt inn brukte defekte tanker som er erstattet med nye tanker. Deffekte tanker går nok an å få kjøpt rimelig. Når det gjelder stående tanker på rundt 1000 liter tror jeg det kan være vanskelig å finne. Det er mye 200 og 400 liter av stående tanker, mens 600 og oppover er som regel liggende tanker.........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar

Har vært i kontakt med de fleste meierier nå og det er stort sett liggende tanker som finnes. Ser ut som jeg må ta en tur til Danmark, der er det flere som driver videresalg av kassert meieriutstyr.

Si ifra om noen kommer over noen. Kan betale i både flasker og riksdaler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...