Gå til innhold

Minstekvantum mjølkelevering


Gjest

Anbefalte innlegg

For tida har eg ei ku som mjølkar. Ho kalva for tidleg (for ni dagar sidan) og det ser ikkje ut til at det skal bli fleire på mange dagar enno. Sidan ho uansett må mjølkast tenkte eg å likegodt levere til meieriet om det no berre er nokre skvettar, men er det ikkje noko som heiter minstekvantum. Og er Tine så firkanta at dei pukkar på slikt når det er i starten av "buskapslaktasjonen"?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville vært forsiktig med å levere melk fra en ku. Kan være fort å få klassemelk, som du må betale for resten av mnd. Skal ikke rare skvetten med vann, før du får for høyt frysepunkt. I tillegg er det fort å få høye fettsyrer hvis melka fryser på tanken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt litt på det. Evt høgt celletal på ein spene og vips! klassemjølk!

 

Men korleis er det med minstekvantum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svein.loeken
Tine er ikke forpliktet til å hente melk om kvantumet ikke overstiger en daglig leveranse på 30 liter for kumelk (15 liter for geit). Dvs. 60 liter på to dagers henting og 90 liter på tredagers. Sjekka dette på Tine medlem for å få bekreftet at jeg hukset rett. Men enig i at å levere fra ei ku kan være risikosport. Jeg har slitt med lavt frysepunkt når det er lite på tanken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...