Gå til innhold

Endring av passord?


Jensb_1

Anbefalte innlegg

Noen andre som har "trøbbel" med å komme inn på forumet her etter de endringene som ble gjort nylig?

 

Det gamle passordet mitt er ikke gyldig lengre, så jeg har fått ett nytt fra BG's systemer. Men dette er jo plent umulig å huske, -det er en håpløs kombinasjon av store og små bokstaver og tall. Når jeg prøver å gå inn på profilen min for å endre passord, så får jeg ikke lagra det nye. Systemet husker bare det passordet som jeg ble tildelt, og som er så vanskelig for meg å huske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1

Fikk endret mitt jeg, men nå så det ut som jeg var logget inn som deg?????

 

Du må også skrive noe annet i Navn og Etternavn-feltet om du ikke vil at hele navnet ditt skal være synlig på innleggene du skriver. mvh, Apple farmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

 

Vi har registrert at det er trøbbel med både passord, bildeopplasting og brukernavn/fulle navn her i debattforumet, og jobber nå med å løse disse problemene.

 

Når det gjelder oppdatering av passord, kan det hjelpe å lukke nettleseren og åpne den på nytt etter at du har lagret det nye passordet.

 

Spørsmål kan sendes til webmaster@askmedia.no.

 

Med vennlig hilsen

Helle Hynne,

Nettansvarlig i Ask Media / gardsdrift.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg er registrert bruker også, men forrige innlegg var en test, og ved å trykke på &quot\;Nytt svar&quot\; har jeg kun fylt inn &quot\;meg&quot\;, skrevet innlegget, og trykket på publiser. Jeg har med andre ord ikke registrert noen som helst e-post adresse, hverken falsk eller ekte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Jeg måtte gjøre 3 forsøk, før det endelig sto et nytt passord i e-posten. Først var det bare link tilbake til den opprinnelige siden på BG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Nederst i skjermbildet for å endre profil har du mulighet til å laste opp et bilde fra maskinen din. Der kan du også legge inn signatur som blir brukt på mange slike forum.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
fikk nytt passord i sta og skifta tilbake med en gang til det gammle og her er eg uten problem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon_A._1

Hmmm.. Så linker er klikkbare nå, men BBCODE for bilder osv. er ikke her. Skal ikke være her eller kanskje ?

 

Og å redigere egne innlegg går ikke lenger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon_A._1

Er det profil bilde du prøver og få med?

 

Isåfall hvor stort er det bildet ditt?

 

Jeg trøbla også litt med det, intill jeg kom på det igjen at forum som regel vil ha bilder under 1 MB og mitt var litt over det. Så krympa det litt i photoshop så gikk det.

 

Bare ett tips hvis du ikke har prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1

Hvorfor går det ikke an å redigere innleggene lengre?

Når man klikker på det siste innlegget i posten så kommer man bestandig på første side, ikke på siste slik man gjorde før. Man må og gå gjennom hvert emne for å se de 10 siste innleggene.

 

Hadde og hvert fint om man kunne quote innlegg, samt en mulighet for å legge inn bilder...&lt\;a href='http://www.mysmiley.net' title='smileys'&gt\;&lt\;img src='http://serve.mysmiley.net/rolleye/rolleye0010.gif' alt='smileys' border='0'&gt\;&lt\;/a&gt\;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Zoominga fungerer ikke lengre ved bruk av iphone på hele gardsdrift.no. Bildet tilpasser seg ikke skjermen og man må scrolle for å se hele nettsiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...