Gå til innhold

Varme i speil


Gjest

Anbefalte innlegg

Holder på og montere varme i speil på traktoren, og ble litt i stuss om det må gå over rele eller om det kan gå direkte over bryteren.

Er det noen her som har noen gode tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1

Holder på og montere varme i speil på traktoren, og ble litt i stuss om det må gå over rele eller om det kan gå direkte over bryteren.

Er det noen her som har noen gode tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Bruk relè for sikkerhets skyld. Det er tryggere, minsker brannfaren. Brytere som det går mye strøm gjennom får ofte begrenset levetid. Gamle brytere var grovt dimensjonert og tålte både 16 og 20 ampere, men nye brytere er ofte puslete saker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1

Det er sikkert lurest det og koble over rele.

Men jeg lurer på en ting, bryteren jeg har har lys når den er på.hvordan må det kobles for at lyset skal komme på, det er 3 koblingspunkter på bryteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1

Det var ikke for mye info du kom med, det var godt forklart slik at jeg fikk det fikset:-)

Kjempeflott med dette forumet, mye god hjelp og info og lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1

Jeg kjøpte element og bryter/rele hos en lokalt bilelektro verksted, og så gjorde jeg jobben selv med god hjelp av forumet:-).

Hørte med Fk om de hadde ettermonteringssett til min traktor JD 5100R, og det hadde de ikke..de hadde til andre modell serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1
Elementet er en folie med tråder i, og tape til og lime bak på speilglasset. men man må ha speil som kan demonteres i pakningen. Så boret jeg hull bak i speilhuset og dro inn kabel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...