Gå til innhold

15,7mm bolter, hvor kjøpe det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har en gammel case som trenger noen nye bolter ved løftearmene bak.

 

Av en eller annen gunn så er orginalboltene som enn får kjøpt oss Lena Maskin for korte( Hvet ikke om det er noe "home made" på den traktoren men kan være det)

 

Trenger 2stk bolter som har en diameter på 15,7mm og er 105mm lang.

 

Hvor kan jeg få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Har en gammel case som trenger noen nye bolter ved løftearmene bak.

 

Av en eller annen gunn så er orginalboltene som enn får kjøpt oss Lena Maskin for korte( Hvet ikke om det er noe \&quot\;home made\&quot\; på den traktoren men kan være det)

 

Trenger 2stk bolter som har en diameter på 15,7mm og er 105mm lang.

 

Hvor kan jeg få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det vanlige bolter med mutter eller er det toppstag bolter med låsepinne? Om det er vanlige bolter med mutter kann det nokk hende det er tomme bolter siden det er en case. Det har karnskje tess eller lignende. om det er med låse pinne kan du kjøpe en kat 1 bolt på 19mm få dreiet den ned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart om original boltene er får korte da viss det er riktige bolter. Fant ingen på økonomideler heller. Men som eg skrev så går det ann og dreie ned en 19mm bolt som dei fleste forhandlerne har. Er nokk en spesialbolt som kan vere verre og få om ikke Lena eller ak har den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det går nok ann.

 

Det er den bolten som avvatrings-armen sitter i øverst. Og den bolten skal stikke ut litt slik at kjettingen til krokfeste skal sitte der.

 

Er nok ikke orginalt slik det er gitt.

 

Får be Lena Maskin dreie til en som passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bolten ja. Da har du nokk fått riktig bolt on den passer før du setter på kjettingene. De er sikkjert montert hengerkrok på den i Norge og da måtte dei ha en lengre bolt får og få på kjettingene til løfte av kroken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...