Guest Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Eg har fått meg ei stein rive å trenger i den forbindelsen kraftoverføringsaksel... Kor e det billigest å kjøpe? Va på fk å høyrte men dei skulle ha 7000 kr. Det va aksel med vidvinkel og brytebolt. Ha også ei kverneland harv som trenger nytt slitestål.. Noen forslag til hvor dette er billig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Eg har fått meg ei stein rive å trenger i den forbindelsen kraftoverføringsaksel... Kor e det billigest å kjøpe? Va på fk å høyrte men dei skulle ha 7000 kr. Det va aksel med vidvinkel og brytebolt. Ha også ei kverneland harv som trenger nytt slitestål.. Noen forslag til hvor dette er billig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blåtass_1 Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Aksel: http://www.okonomi-deler.no/ProductCatalog.aspx?ipg=5637145348 Når det gjelder slitestål er muligens Grene billigere enn Kverneland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.