Guest Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Har ei kronepresse som "sliter" med å kutte nettet. Har slipt kniven og strammet fjæra uten at det hjalp noe nevneverdig. Finnes det noe å spraye på bremseskiva for å øke friksjonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Du har slipt kniven å strammet fjøra til denne. Da ville jeg prøvd å bytte nett til eit annet merke. Noen presser er litt "\;vare"\; på noen nett typer Prøv Tama eller Novatex Butterfly. Dette er gode nettruller. Hvis du bruker noen av desse nettrullene og pressa ikke kapper nettet, da ville jeg ta kontakt med dei som er forhandler av dette merke og høre om det er noe mer ein kan sjekke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Kjenner ikke denne pressa. Men regner med at det er et mot-stål til kniven. Denne må også være justert riktig. Da virker kniven som ei "\;saks"\; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Hei. Krone presser er veldig nøye med hvilket nett man benytter. Du burde bruke Krone nett. Ellers anbefaler jeg bytte av kniv forran sliping. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Takk for tilbakemeldinger, skal prøve annet nett til neste slått:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.