Gå til innhold

Telfsdal pakker 1510


Gjest

Anbefalte innlegg

Har problem med at balgen sig ned under pakking. Er det problem å skrue ut ventilane og gjere dei reine , evnt . Skifte pakninger . Er det nokon som kjenner ein dyktig guru på slike pakkere som ein kan ringe . Der skal også vere ein bremse på sving armen trur den er slitt , men skjønner ikkje heilt korleis den skal virke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det sitter vel to holdeventiler under dekselet på ventilblokka, de sørger for at sylinder til ruller ikke siger.

Når det går olje til sveiv motoren, går det også olje som tar av bremsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ja det har eg fullkontroll på. Men var ikkje spørsmålet. Kor avansert er det å skrue dei ut å fikse dei . Kan no umulig vere berre denne pakkeren som slit. Men det ser ikkje ut til å få noko svar uanset kven ein spør. Får vel starte å skrue å lære den harde vegen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Du kan jo ta ein tlf til AK maskiner som er importør av Tanco/Telefsdal sine produkter. Dei bør kunne svare deg på ditt spørsmål.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har nok prøvd det og. Gav ikkje dei heilt stor løysingane, enten vil dei ikkje eller så her dei ikkje peiling. Det virker som ein kan skifte namn på eit produkt og gi f idet som var seld før , berre for å få selje nytt. Pluss at merke skifter levrandør. Det vert dyrt i lengda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nosen_1

Når det gjeld siging på ballen under pakking, kan det vere pakningane i sylinderen til rullane som lek. Når det gjeld bremsen er her litt forskjellige typer, men prinsippet vil eg tru er det same. Det er fjører som trykker saman bremselamellane, og hydraultrykket når sveiva går som løyser bremsa. Eg har berre vore borti den med vinkeldrev (1510 EH). Der var bremsa så hard at ein måtte ta ut fjører, fordi det vart slik bråstopp at motoren løsna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...