Gå til innhold

Sommerjobb kantklipping


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Gutt på 17, som tenkte å høre meg litt rundt om det var noen sommerjobb å få f.eks kantklipping med traktor.

 

Det jeg lurte litt på er om dette går under vanlig kl T traktorsertifikat, eller om man må ha maskinfører kurs for det?

 

Og hvor lett er det å lære seg, i det hele tatt om det er mange som driver med dette?

Bor på Hadeland, så er ikke sikker på om det er så mange rundt her som driver med det men..

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei! Gutt på 17, som tenkte å høre meg litt rundt om det var noen sommerjobb å få f.eks kantklipping med traktor.

 

Det jeg lurte litt på er om dette går under vanlig kl T traktorsertifikat, eller om man må ha maskinfører kurs for det?

 

Og hvor lett er det å lære seg, i det hele tatt om det er mange som driver med dette?

Bor på Hadeland, så er ikke sikker på om det er så mange rundt her som driver med det men..

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

jeg driver med kantklipping i vestfold.

du trenger bare kl T men du trenger kurs for arbeidsvarsling hvis du skal jobbe langs veien.

det er ikke så vanskelig men det er mye å passe på. Folk, biler, skilt, kummer, steiner osv men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 820_1

I tilleg til kurs i arb.varsling fikk vi krav om kurs i førstehjelp og sikkerhetskurs.

Så det er ikke bare å sette seg ned å kjøre..

Du må nok regne med en del tid for å bli vant med utstyret.Men det går som oftest bra =)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

jeg skar kjøre kantklipping på hadeland i sommer og er ute etter sjåfør,send en mail med tlfnr.og litt om deg selv så tar jeg kontakt.mail alfodegard@hotmail.com

hilsen alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Er ikke lov for noen under 18 å bruke slikt utstyr, får ikke sikkerhetsbevis for farlig arbeid. Se forskrift nr554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...