Gå til innhold

Kjøp av gjengeutstyr, hvor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har etterhvert innsett at jeg må investere i sett med gjengeutstyr, men aner ikke hvor jeg skal kjøpe. Tess, Wurth, Tools osv. har bare jalla-sett, og selger orntli utstyr enkeltvis og da blir jeg nærmest ruinert, så er det noen som vet om en bra verktøy-butikk å henvende seg til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Kjem jo an på kor du er hen i landet..

Her i Rogaland har ein f.eks Tore Vagle i Sandnes, som har ganske bredt utvalg proffverktøy, og forresten lagerfører endel bl.a SKF lager..

 

Ellers kanskje Proffpartner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor en får tak i gjengetatapper over M12 i størrelse? Eneste plassen jeg har funnet var i et gjengesett hos wurth, og det skulle de ha over 7000kr for...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

http://www.idg-tools.no/

Pris var ikkje opplyst, men dette er et firma som har selgere som dekker kvar sin region med salg fra bil. Går då ut frå at kvar selger setter sine priser sjølv..

Dei har i alle fall tidligare vore å finne på messer og dyrskun i seljord o.l.

Ser dei har gjengetapp i stykk, så er jo verdt ein telefon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, når jeg skriver jalla-sett så tenker jeg på de med runde bakker, har jo svingjern for firkanta bakker, og de er jo bedre når du skal pusse opp gjengene på en pinneskrue som sitter på en maskin der du ikke kommer til med svingjernet og må bruke en skiftenøkkel eller lignende. Dette er jo en investering for livet, så en må vel regne med å betale litt for det. Skal spørre hos Albert E Olsen, de hadde jeg glemt. Holder

til i Nord Trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...