Guest Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 hei jeg driver med høy på små bratte urasjonelle drit jorder, har en jf sidevender som nå har tatt kvelden. slik det er her så synes jeg høyet tørker best v å snu kålen å legge den på opptørrke bakke istedenfor å rote det utover -gjorde det slik før! kjører med ei 2.6 slåmaskin å jf passe fint til det,men hvordan blir det med ei rotor rive? det står ei claas 3.5m hos nærmeste forhandler vil den passe her eller er det noe å styre unna? orker en ford 3000 å handtere den riva? tusen takk for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 hei jeg driver med høy på små bratte urasjonelle drit jorder, har en jf sidevender som nå har tatt kvelden. slik det er her så synes jeg høyet tørker best v å snu kålen å legge den på opptørrke bakke istedenfor å rote det utover -gjorde det slik før! kjører med ei 2.6 slåmaskin å jf passe fint til det,men hvordan blir det med ei rotor rive? det står ei claas 3.5m hos nærmeste forhandler vil den passe her eller er det noe å styre unna? orker en ford 3000 å handtere den riva? tusen takk for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.