Guest Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Hei. Har kjøpt meg en brukt tellefsdal auto wrap 4000 1998mod slepepakker som eg skal hente om en uke og pusse litt opp lakere før slotten er i gang. Derfor lurer eg på hvor en får deler til denne? Det er 50cm plastholder på den og det vil eg bytte ut med 75cm samt at på pakkebordet er det gummihjul på siene og eg tenkte bytte disse ut med slike gummiklosser som er på nyere modeller siden disse nok vil tåle mere . ellers er det kun litt lakk og puss som skal gjøres (lurte på å lakere den i claas farger siden resten av utstyret er i dei fargene) , er det noen som har erfaring med disse gode ting og dårlige ting så del gjerne det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Ingen som har erfaring med denne pakkeren eller veit hvor man kan kjøpe deler?? Håper på svar Hilsen Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Har ikke prøvd denne type/modell pakker, men det er vel Tanco (Irland) som kjøpte "\;rettigheten"\; til tellefdal, hvis jeg ikke husker feil. AK maskiner er forhandler av dette merket her i Norge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blåtass_1 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Har en identisk pakker selv, går også med planer om å få bygd den om til 750 plast, men har ikke rukket å sjekke opp om det går an å få kjøpt ombyggingssett. Det stemmer som MC sier at Tanco overtok produksjonen fra Tellefsdal, og at A-K nå er forhandler. Det begynner å bli noen år siden dette skjedde, har hatt litt problemer med å få tak i deler, og synes ikke A-K har vært veldig ivrige på å hjelpe. Men jeg har klart meg gjennom andre kontakter. Prøvde også å bytte de nevnte hjulene på pakkebordet med kjegler, men ga meg på det. Utformingen av bordet er litt forskjellig i forhold til de nye modellene, kjedekassen sitter høyere og lagde trøbbel for ombyttingen. Har byttet disse hjulene en gang fordi felgene sprakk, men de nye har holdt lenge. Er jo bare standard trillebårhjul, måtte faktisk gå løs trillebåra hos en jeg pakka for for å få gjort ferdig jobben. Funka det! Ellers har nav og felger vært et svakt punkt, fikk til slutt tak i riktige nav via Røwde. Utover det har pakkeren fungert bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Hei. Har kjøpt meg samme pakker. Men har prob med det elektriske. Noen av dere som kunne sendt bilder av koblingsboksen deres som sitt på pakker med nummerering på ledningene? Min er 97 modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Ring 92670679 så får du hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.