Nilss1 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Klarte å kjøre over en gammel stengeknekker som lå bortgjemt i gresset med det som resultat at jeg fikk en 7-8 cm lang flenge i dekksiden. Er det håp om å reparere dette eller er det bare å bite i det veldig sure eplet og kjøpe et nytt dekk? Noen som vet pris på Michelin multibib 540/65R38? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Jeg ødela et dekk på nesten samme måte for noen år siden, prøvde å vulke det men ble ikke bra. Så det ble nytt dekk på forsikringen, 5000 i egenandel tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Jeg har fått skadet 2 dekk i skogen de senere årene, begge i sida og med flenger gjennom dekksida. Har sjekket vulking, men det ble ikke bra på radialdekk med sideskade, fikk jeg til svar. Skaden måtte isåfall være i banen. Forstod det slik at dette var pga. skade i korden/trådene. Går det likevel an eller er det her referert til vulking av mindre skader i dekksiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.