Guest Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Har litt slakke belter på 8 tonneren og skulle kjøre i fett, men fettet kommer bare i retur? Bare nippelen eller er det noe annet jeg har glemt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_1 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Får bytte nippelen da og se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Løft opp den siden du skal stramme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_1 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Løfte opp belte jeg skal stramme? Gjorde det. Men får se om det er nippelen som må byttes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Strammer du skruen som nippelen er festet i, eller sitter den fast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_1 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Skruen som nippelen sitter i, er fastskrudd hvis det var det du tenkte på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_1 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Byttet nippelen nå men ser fortsatt at det kommer noe av det fettet jeg presser inn i retur. Skal den skruen som her nevnes åpnes litt når det kjøres i fett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Kan det vere at sylindaren er heilt ute, og at det kan vere på tide å kappe et ledd på belta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_1 Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Takker for svar. Fikk kjørt fett inn nå etter å ha byttet nippelen og løftet opp beltet. Ble straks mye bedre:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.