Guest Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Hei. Har en Valmet 405,88mod,som har stått på loven siden oktober. Når jeg skulle bruke den i dag,så virka ikke clutchen. Den har vel rusta fast.Kraftuttaksclutchen virka. Noen kloke hoder som vet noen enkle metoder for at den kan løsne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Hvis clutchen ikke kobler fri., men at pedalen kjennes normal ut ville jeg slept traktoren i gang og belastet clutchen med pedalen inne. Litt inn og ut med gassen osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Eventuelt starte den i gir, hvis det går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Takker for gode tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fredrik Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Jeg hadde akkurat samme problemet med min Valmet, og denne løsningen løste alt!!Tusen takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.