Guest Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Fikk feilkode på Dot Matrix displayet i dashbordet på en 2011 MF6470 igår. Det sto Error på venstre display og en feilkode på høyre displayet. Var lite og finne om dette i instruksjonsboka, så trykket Esc på tastaturet og kjørte videre. Men finner feilen igjen når jeg blar igjennom på displayet. Noen som vet hvor jeg kan finne disse feilkodene, eller er det bare Eiksenteret som har disse. Husker ikke koden i hue akkurat nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Hei. Jeg bruker å ringe EIK og verksmester der sier hva slags føler som har gitt koden og mulige feilkilder. Hva slags feilkode er det og hvordan oppfører traktoren seg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Skal få sjekket opp adresse/nummer på feilkode. Men traktoren virket helt normal. Kom plutselig da jeg drev og kjørte 500kg kasser med lastern. Stoppet og startet traktoren da forsvant feilkoden, men den kom igjen ganske fort. Merket ingen forskjell på noe som helst. Kan ha vært et servicevarsel, men de kommer vel ikke om som ERROR. Synes det er rart at ikke man finner feilkoder i innstruksjonsboka. På JD er det lister på type kode og feilkodeliste, veldig greit å lese seg fram til. Har ikke vært inne på skjermen i 6470'n og kikka så mye, men kan jo hende man finner noe der om hvilke feilkoder som er lagret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 Feilkoden hadde forsvinni når jeg kjørte traktoren neste dag. Men har ikke merket noe på traktoren. Får følge med å se om den dukker opp igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Nå har feilkoden kommet igjen. I venstre display står det: ERROR NumT1 59. Og i høyre display står det: Er. t1.59. Noen som vet hva det er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Nei vet ikke hva akkurat den feilkoden indikerer men det gjør EIK. Venstre og høyre display refererer til samme sak. Det er bare å ringe og referere til feil (error) 1.59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.