Gå til innhold

oversikt over viktigaste ting å kunne om alpro ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hepp

 

Etter ei veke med melking i ny mjølkestall, skal eg no til å lære meg meir om systemet og dets finesser.

Noken her som har laga seg ei liste over dei viktigaste menyane i ein alpro- prosessor på delval mjølkestall? Då tenkjer eg td på at dersom ein tastar inn:

4- 2- 1 = liste over lavt foropptak

1-7-1= ny ku

 

osb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

Hepp

 

Etter ei veke med melking i ny mjølkestall, skal eg no til å lære meg meir om systemet og dets finesser.

Noken her som har laga seg ei liste over dei viktigaste menyane i ein alpro- prosessor på delval mjølkestall? Då tenkjer eg td på at dersom ein tastar inn:

4- 2- 1 = liste over lavt foropptak

1-7-1= ny ku

 

osb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Hvilket Alpro-system er det du har? Og tenker du på den svarte boksen på \&quot\;kontoret\&quot\;, eller på enhetene i stallen?

 

Sjøl er jeg vant med å bruke enten den svarte boksen eller aller helst PC\'\'\'\'en til endringer. Stort sett mye mer oversiktlig på PC, og lettere å gå ett hakk tilbake om du gjør noe halvveis eller helt galt.

 

Nå som jeg er vant med PC anbefaler jeg virkelig det som et supplement til den svarte boksen, syns det gir bedre oversikt og er lettere å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...