Guest Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 hvor kan jeg bestille meg bjørk for planting ???? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eide'n_1 Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 hvor kan jeg bestille meg bjørk for planting ???? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øystein_1 Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 http://www.skogselskapet.no/asset/4626/1/4626_1.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Bjørk er stedbunden. Det vil si at bjørk fra et sted ikke trives andre steder. Bjørk frør seg jo enormt, ofte for tett. Tynning er bedre enn nyplanting. Min erfaring er at nyplanting er tull! Selv gran og furu kommer tilbake av seg like fort som om man plater. I alle fall hvis man fjerner kvist med en gang. Men, nå har ikke jeg erfaring med skog som er fullstendig rasert at tunge skogsmaskiner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.