donny_1 Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Skal kjøpe ny sag og har kikket på Husqvarna 560xp. Er det noen som har erfaring med denne saga? Har også kikket på Stihl sin 362. Føler at Stihl er litt mer "plastik". Saga kommer for det meste til å bli brukt i vedproduksjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 kjøpte ei av dei første 560 sagene som kom, og kan vel berre sei at det er ei super sag. lettstartet og kraftig som bare det. har og brukt saga eindel i vedproduksjon, det går greitt - er det noe minus så må det var vekta. ei alle tiders sag - anbefales! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jijohans_1 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Kjøpte en 550xpg og må si jeg er meget fornøyd med den, lett og massevis av power. Bruker 15\"\; sverd på den jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Trenger du en så dyr/kraftig sag til vedproduksjon? Stihl 260 eller tilsvarende holder i massevis, spør du meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Noen som har prøvd Motorsag fra Biltema?http://www.biltema.no/no/Sok/?query=motorsag Hele saga koster jo ikke mer enn ei sverdpakke. eneste minuset jeg kan se er at effekten er lav i forhold til vekta. nytt kjede koster jo bare 100 Kr så da er det bare tull å kvesse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asle_1 Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Dette er en eldre post, men etter 1 uke med 560xpg, måtte jeg svare :) Kan anbefale 560xp, nydelig sag, meget bra styrke/vektforhold. Har tidligere brukt 350, 353 og 346. Det var stor overgang opp fra semiproff 353 til 346xpg, men 560xpg er i en helt egen klasse. Trodde den skulle bli litt tung, men nei. Løp å kjøp :) Asle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.