Guest JD4EVER_1 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Hei, Noen som vet om bjørketømmer eller annen hardved i vestfold eller nedre buskerud som er til salgs?? Mvh vedprodusent i vestfold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Hei, Noen som vet om bjørketømmer eller annen hardved i vestfold eller nedre buskerud som er til salgs?? Mvh vedprodusent i vestfold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 ja det kommer noen hundre m3 med ask.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JD4EVER_1 Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 helmer, noen hundre kbm3 ja.....skulle vært bjørk! ask har jeg hatt problemer med å selge før, selvom brennverdien er i toppsjiktet, så er den tung og fyre opp med. men eik og bjørk er interessant! men vet du hvordan virket er , er det grovt og krokete eller fint og rett virke? vet du kbm3 prisen og hvor ligger dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Jeg har tynningsvirke av bjørk, bra dim. for vedmaskin. 300kr/m3 + mva. Kan leveres omgående! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JD4EVER_1 Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Per G Ringnes: Hei Hvor kommer du ifra? Når er tømmeret hugget? Og hvor mange kbm3 ca er det med bjørk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Hei! Jeg har en ca 40-50m2 med blandingstømmer hogd i desember. Tømmeret ligger ved Sand mellom stokke og sandefjord. Tømmeret består av ca 50% bjørk 40% ask eik og lønn ca 10% gran og selje selger tømmeret for 150kr/m2 hvis alt kjøpes og tømmeret kan hentes i løpet av vinteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 hva størrelse er det på disse stokkene? er det hogd med maskin og kjørt frem med vogn eller dratt med vinsj? er mulig kjøper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Claas_850_1 Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Hei alt av lautre i vestfold søndre buskerud er av interesse! helst rette og ikke for grove. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 vet om endel ask!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Claas_850_1 Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 det høres inntresant ut men hva er: Pris? Hvor mange m3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest helmer_1 Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 pris vet jeg ikke helt, men send meg en mail så skal jeg formidle kontakt. helmer.theo(a)yahoo.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Kjøper gjerne både bjørk og blandingstømmer for produksjon av ved, er det noen som har å selge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Hei, jeg har 80 lastebillass fra estonia!! har også mange tonn briketter. Dette er kun bjørkeved! Jeg tjener på det, og du tjener enda mere.... interessert?? Ta kontakt! cato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Hei hva er prissen for tøømeren fra estonia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.