Guest Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Skal ha meg ein Igland 4001. Og ønskjer hmv på den. Kva skal eg velje? Eller rettare sagt kva går? Vanleg gul enkel hmvramme, går den? Ok med vanleg brei hmv? Eller ,å det vera noko endå sterkare? Takkar for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Skal ha meg ein Igland 4001. Og ønskjer hmv på den. Kva skal eg velje? Eller rettare sagt kva går? Vanleg gul enkel hmvramme, går den? Ok med vanleg brei hmv? Eller ,å det vera noko endå sterkare? Takkar for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Veit du prisen på ei slik ramme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 HMV har sveisebraketter til ca 1700 kr + mva\; delenr HH71. http://www.hmr-voss.no/files/HMV_landbruksprodukt_2010_A4.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 nokon som veit kva prisen er for radiostyring på ein igland 4001 vinsj? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn_1 Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 hørte tilfeldig var innom AK idag at radiostyring på på igland 4001 vinsj komplett med alt av hydraulikk ventilblokk å deler og fjernkontroll å sender og et som må til var ca 12 000 +mva men det var et sett som kunne bygges på alle 1 tromlet vinsjer var på 4001 det måtte det til alt av hydraulikk og sender å mottaker men på 4201 så greide det seg med bare sender å mottaker. hvis det er 4001 så må det til hele settet som til kr 12 000 Har selv el hydraulisk 2 tromlet igland 3,5t vinsj med radiostyring funger helt utmerket, kjøpt ny til jul, gikk fra IR til radiostyring. Den er levert av Fosen elektro. Det er bare sender og mottaker da http://www.fosenelektro.no/?page=produkt4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.