Gå til innhold

Hansker


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til gode hansker til hogst, særlig om vinteren? Jeg er lut lei av klumpete utgaver som man knapt nok får inn i håndtaket på saga, de som ikke tåler den minste slitasje før de ryker og de som blir våte og kalde etter en halvtimes arbeid. De kan gjerne også ha sagvern.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolgebah_1
Noen som har tips til gode hansker til hogst, særlig om vinteren? Jeg er lut lei av klumpete utgaver som man knapt nok får inn i håndtaket på saga, de som ikke tåler den minste slitasje før de ryker og de som blir våte og kalde etter en halvtimes arbeid. De kan gjerne også ha sagvern.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
stihl har gode hansker med og uten sagværn , men dem kan bli litt stive med har tørking , selv bruker eg fora/ufora geitskins hansker . eller du kan få deg noen til å strikke gode ullvotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Kan anbefale skinnnhansker fra Norhand. De er ufora, og kanskje litt kalde vinterstid, men de er så og si vanntette (og møkktette), rives ikke, og helt perfekt å ha liggende ved døra i traktoren for å koble bolter, splinter, slanger og pto.aksel. Forskjellige størrelser hvis du finner noen god tynne å ha inni for ekstra varme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kjell-Otto_1

Prøv : ejendals Tegera pro. Fåes kjøpt hos ProffPartner.

Ikke tjukt for, og litt dyre, men funker utmerket her i Telemark skogen i 20 kuldegrader. De har ikke sagvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...