Gjest eh_1 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ønsker å kjøpe tømmer eller litt selv hogst i vestfold til ved produksjon. Noen som vet om noe billig tømmer eller hogst i dette område?. Helst i Andebu område vis det er selv hogst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ønsker å kjøpe tømmer eller litt selv hogst i vestfold til ved produksjon. Noen som vet om noe billig tømmer eller hogst i dette område?. Helst i Andebu område vis det er selv hogst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har muligens noe til selvhogst i Andebu Fortell litt om erfaring etc.......Mengde du tenker på Treslags blanding Har også noen m3 med tømmer igjen fra årets produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eh_1 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Beklager at jeg ikke har fått svart deg før. Hvor i Andebu holder du til?. Jeg er utdannet agronom på melsom. Er det bilvei helt frem til dere tømmer/hogsten er. Hvordan treslag har du ferdig hogst + hva har du til selvhogst. Hva er pris på det du har ferdig kappet og hva skal du ha for selvhogsten?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har du e-mail eller mob nr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eh_1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du kan gått sende meg en mail på baltus.hansen@gmail.com :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar