Gå til innhold

Hva er riktig pris på ved?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Selger 1000 liter bjørkved for 1000 kr og 1500L for 1300kr.Tar fra 300 kr og oppover for tilkjørt kommer an på avstanden og veibommer.Har sluttet med 1500L hydropaller og gått over på Espegard sine 1500L notsekker med tømming i bunnen.Grunnen er veldig enkel for da slipper man å stresse med å skaffe paller samt at da kan jeg holde på alene å produsere når jeg slipper å stable i pallen.Og man blir også mer effektiv en å stable i pall,her klarer vi å fylle en Espegard 1500L på ca 20-25 min.Skulle jeg ha hatt det i en hydropalle så brukte vi ca 1 time og 30 min til ca 1 time og 45 min 2 mann.De er dyre i innkjøp notsekkene men nå har jeg hatt de eldste i 5 år og de er like hele og fin.Jeg lagrer alt innendørs fra dag 1 så det vil også skåne sekkene veldig når de slipper og stå ute i all slags vær.Skiftet hengeren til en tipphenger så jobben med å dra  å slite av en palle fra hengeren er også løst ved og bare tippe løsved til kunden.Da bruker jeg og si til kunden at hvis de har en presenning og legge til så er det fint å tippe på.Så slipper de alt raske på gårdsplassen sin.Jeg velger og ligge på samme pris hele året.Her koster bjørka 300 kr pr m3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...