Guest Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Korleis kan eg inpregnere eigne gjerestolpar av gran på best mogleg/billigast mogleg måte? Vil helst ikkje bruke mange titals tusen på å kjøpe gjerdestolpar på fk som er frakta hit og dit, i staden for å bruke virke frå eigen skog... nokon som har ein ide? maursyre kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faile_1 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Korleis kan eg inpregnere eigne gjerestolpar av gran på best mogleg/billigast mogleg måte? Vil helst ikkje bruke mange titals tusen på å kjøpe gjerdestolpar på fk som er frakta hit og dit, i staden for å bruke virke frå eigen skog... nokon som har ein ide? maursyre kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Valtrakjører_1 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Bark pålene, og sett de i spill-olje en stund. Har fungert alle år her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Lag til stolpene og snakk med et litt større lokalt sagbruk som har utstyr for impregnering. Hvis det er snakk om et litt større kvantum tar de sikkert på seg leieimpregnering. Har tenkt å gjøre det samme selv nå ifbm med et nydyrkningsprosjekt hvor jeg trenger et par hundre stolper. mvh, Knut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Skal Du trykkimpregnere må stolpane vere av furu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.