Gå til innhold

Triks for å holde kjedet skarpt lengst mogeleg


Glytzhkof_1

Anbefalte innlegg

Eg prøver alltid å halde eit nytt kjede skarpt utan filing og sliping lengst mogeleg. Er rimeleg håplaus og klarar som regel å komme borti sand eller stein slik at kjeden blir heilt ødelagt på eit øyeblikk.

 

Det mest effektive ser ut til å være å bruke to motorsager og kun felle og kappe store tre med det beste kjedet. Så tek ein kvistinga og alt anna med det andre kjedet. Hvis stammen blir full av dritt lar eg heile greia ligge og regne av seg ei vekes tid.

 

Det verkar som det eg gjer som mest effektivt ødelegg for saginga er 1) komme borti sand, 2) bruke gammalt sverd, 3) overoppheting av kjede når eg ikkje filer ofte nok. God gammaldags dusteri med andre ord.

 

Er heilt sikker på at det er mange triks eg ikkje har tenkt på her. Vil gjerne høyre kva andre gjer. Eg brukar sagkjedoljen til biltema. Har ofte lurt på om det tar kjedet fortare enn om eg hadde brukt ein betre olje. Kva treslag ein sagar har sikkert også ein god del å seie for kor fort ein slit kjeden. Eg pleier å sage hegg og gran med mitt dårlegaste kjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å holde ett kjede skarpt lengst mulig, er å file kjedet ofte nok! Gjerne kvar gang du tanker bensin, om du kappar virke som har hatt kontakt med sand&amp\;grus. Det at du sagar i stein/sand, har nok med teknikk å gjer. Sverdet skal være uten grader der du sagar, snu det kvar gang kombidunken din e tom, og da sjekker du høgda på rytterene og. Bruk ei flatfil på sverd&amp\;rytterar. Kjedeoljen fra biltema er god nok, men får saga di nok olje? Har sjøl brukt vanlig rapsolje ifra rema siste åra med godt resultat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett varmt sverd kjem av enten for sløvt kjede, utslitt sverd, eller manglande olje! korti skifta du sverd sist? Skifter kjede når eg når slitemerkene på kjedet, da får kjedet seg en siste filing før det blir hengt på en krok for vraka kjeder, som blir brukt til stubbefresing, og lignende drittarbeid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Varmt kjede kommer av for stramt kjede. Når jeg kvister gran bruker jeg også egen motorsag til det for å ha en motorsag som er skarp nok til å felle med. Også gjelder det å ta seg så god tid at en unngår å sage i grusen. gjerne ved å løfte eller rulle stokken . Hvordan i alle dager greier du å få grus på tømmeret? Det må for enhver pris unngås, uansett om det går i vedmaskinen eller på sagbenken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...