Gå til innhold

Fransgård 3000


Gjest

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ein totromla fransgård vinsj og slit med å få kraft på inntrekket. Spesielt på eine trommelen. Det virkar som clutchen biter tidleg, men at den slurar allikavel. Dreg litt meir med ein latmannsarm tredd ned på spaken. Har sett at det står to justeringsskruar for clutchen bak kvar trommel, men kan det vere ein ide å "rubbe" lamellane med eit sandpapir for å få meir friksjon? Slik det er no spenner eg heller bikkja framfor stokken. Håpar nokon har vore borti lignandes, eller har ein god ide! Mykje kunnskap her på forumet har eg sett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt ein totromla fransgård vinsj og slit med å få kraft på inntrekket. Spesielt på eine trommelen. Det virkar som clutchen biter tidleg, men at den slurar allikavel. Dreg litt meir med ein latmannsarm tredd ned på spaken. Har sett at det står to justeringsskruar for clutchen bak kvar trommel, men kan det vere ein ide å \&quot\;rubbe\&quot\; lamellane med eit sandpapir for å få meir friksjon? Slik det er no spenner eg heller bikkja framfor stokken. Håpar nokon har vore borti lignandes, eller har ein god ide! Mykje kunnskap her på forumet har eg sett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...