Guest Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Har nettopp kjøpt ein totromla fransgård vinsj og slit med å få kraft på inntrekket. Spesielt på eine trommelen. Det virkar som clutchen biter tidleg, men at den slurar allikavel. Dreg litt meir med ein latmannsarm tredd ned på spaken. Har sett at det står to justeringsskruar for clutchen bak kvar trommel, men kan det vere ein ide å "rubbe" lamellane med eit sandpapir for å få meir friksjon? Slik det er no spenner eg heller bikkja framfor stokken. Håpar nokon har vore borti lignandes, eller har ein god ide! Mykje kunnskap her på forumet har eg sett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Har nettopp kjøpt ein totromla fransgård vinsj og slit med å få kraft på inntrekket. Spesielt på eine trommelen. Det virkar som clutchen biter tidleg, men at den slurar allikavel. Dreg litt meir med ein latmannsarm tredd ned på spaken. Har sett at det står to justeringsskruar for clutchen bak kvar trommel, men kan det vere ein ide å \"\;rubbe\"\; lamellane med eit sandpapir for å få meir friksjon? Slik det er no spenner eg heller bikkja framfor stokken. Håpar nokon har vore borti lignandes, eller har ein god ide! Mykje kunnskap her på forumet har eg sett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.