Guest Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 hei hei alle sammen jeg har en kollega som jeg jobber offshore med fra mo i rana som trenger ved i stor sekk, er det noen som har eller vet om noen som har?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eide'n_1 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 hei hei alle sammen jeg har en kollega som jeg jobber offshore med fra mo i rana som trenger ved i stor sekk, er det noen som har eller vet om noen som har?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Har ved i Susendal, 10 mil fra Mo i Rana. kløvet i vår, og ligger luftig under takplater så den er garantert tørr. Rimelig, men må hentes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 10 mil fra Mosjøen mente jeg selvfølgelig :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eide'n_1 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 hei hei jim kan jeg få tlf nummeret ditt :) han kjente til Susendal :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 har du en e-post jeg kan sende deg det på? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eide'n_1 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 du kan få til han: tom-viggo.risholm@deltaenergi.no så ringer han sikkert deg . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.